Vēl ir iespēja pieteikties unikālam projektam, kas palīdzēs kādam jau šoruden kļūt par skolotāju, reizē mācot un mācoties. Nākotnes skolēni un viņu vecāki, topošie kolēģi un skolas vadība Tevi jau gaida! Ja vēl šaubies, vai “Mācītspēks” ir Tava īstā izvēle, ieklausies ceļavārdos no tiem, kuri par šo izvēli ir pārliecināti.
“Ja Tevī mīt vēlme un degsme palīdzēt, nepalaid garām šo iespēju!”
“Mana iekšējā balss, kas katru dienu motivē un mudina rīkoties, ir tā pati balss, kas lika pieteikties projektam ”Mācītspēks”. Ja Tevī mīt vēlme un degsme palīdzēt, uzlabot esošo, jo Tu redzi un dziļi sirdī zini, ka Tu vari – šis ir lielisks brīdis rīkoties! Iedomājies, kā Tu varētu uzlabot skolas pieredzi simtiem bērnu un jauniešu! Cik daudz iespēju un potenciālas izaugsmes gan Tev, gan skolēniem! Nepalaid garām šo unikālo iespēju – Tev izdosies, mums kopā izdosies!” Dace Mortukāne, projekta “Mācītspēks” dalībniece
“Tas, ko jūs gūsiet skolā, ir neizmērojams prieks un laime!”
“Šobrīd skolās katastrofāli trūkst jaunu cilvēku ar viņiem piemītošo jaunības enerģiju, degsmi. Arī es savas skolotājas gaitas sāku bez jebkādas akadēmiskās izglītības. Tāpēc tas, ko gribētu jums teikt: nebaidieties, ejiet skolā, bērni ir fantastiski! Viņi novērtēs jebkuru cilvēku – viņi ir atvērti, priecīgi, pozitīvi. Un tas, ko jūs gūsiet savai dzīvei, esot skolā, ir neizmērojams prieks un laime!” Evija Kokorīte, angļu valodas un deju skolotāja Jura Neikena Dikļu pamatskolā un Ēveles pamatskolā
“Tu dari savu darbu nākamās paaudzes vārdā!”
“Jebkurš skolotājs kā piemērs skolēniem iemāca daudz vairāk, nekā mēs domājam, – gan labo, gan slikto. Kāpēc es palieku skolā tik ilgi, neskatoties uz finansiāli labākiem piedāvājumiem? Skolā ir vajadzīgs ilgs laiks, lai redzētu rezultātus. Bet pēc darba skolā ir grūti atrast darbu ar jēgu. Tā ir misija. Tu dari savu darbu nākamās paaudzes vārdā.” Raivis Pauls, fizikas skolotājs un direktora vietnieks Ādažu vidusskolā
“Skolotāja darbs ir vienkārši iespaidīgs!”
“Skolotāja darbs ir vienkārši iespaidīgs. Šī ir lieliska iespēja, un vajag to izmantot! Esmu skolā tāpēc, lai būtu tas skolotājs, ko kāds atceras kā iedvesmojošu un labo piemēru. Jo kā Tu izturēsies pret citiem, tā citi izturēsies pret Tevi. Ja Tava attieksme ir pozitīva un atvērta, tad arī skolēnu un kolēģu attieksme pret Tevi būs tāda pati.” Jānis Kuskēvičs, vēstures skolotājs Rīgas 95. vidusskolā
“Skolēni vēlas atgriezties skolā un novērtēt, ka blakus ir skolotājs.”
“Skolotāja lomai ir jāmainās. Attālināto mācību process ir pierādījis, cik nozīmīga bērniem un vecākiem ir skola. Tas, ko šobrīd redzu, ir skolēnu vēlme atgriezties skolā un novērtēt, ka blakus ir skolotājs. Šis Latvijas izglītībai ir iespēju laiks. Liela nozīme ir esošo un jauno skolotāju sagatavošanai – būtiski, ka mācībspēku rindās ir un klāt nāk profesionāli, augsti motivēti, uz attīstību vērsti skolotāji.” Ilga Šuplinska, izglītības un zinātnes ministre
“Labākie ir tie skolotāji, kas ik dienu skolā ierodas ar misijas apziņu!”
„Skolotājs ir gan misija, gan darbs. Tas jāveic ar mirdzošām acīm un motivāciju, vēlmi pilnveidoties, bet nedrīkst aizmirst arī par sevi, savām interesēm un atpūtu. Labākie ir tie skolotāji, kas to ir iemācījušies sabalansēt un ik dienu ierodas skolā ar smaidu un misijas apziņu. Aicinu projektam pieteikties tos jaunos speciālistus, kam rūp mūsu izglītības un arī sava nākotne.” Ieva Margeviča-Grinberga, Latvijas Universitātes asociētā profesore
“Tas, kā skolēni skatās uz pasauli, ir atkarīgs no Tevis!”
„Skolotāja darbs dod momentānu atgriezenisko saiti. Tas, ko skolēni iemācās un kā skatās uz pasauli, ir atkarīgs no Tevis, Tavām zināšanām un spējas pielāgot mācību pieeju, lai gūtu rezultātus ar katru klasi un skolēnu. Mēs ticam, ka skolotāja profesija būs reiz atkal augstu godāta sabiedrībā un uz ikvienu vakanci būs konkurss.” Kārlis Kravis, nodibinājuma “Iespējamā misija” direktors
“Dažādu jomu profesionāļi skolas vidē ienes daudz vērtību!”
“Dažādu jomu profesionāļi skolas vidē ienes daudz vērtību, zināšanu, prasmju – tas ir fakts. Savukārt pedagoģiskā meistarība palīdz saredzēt piemērotus veidus un paņēmienus, kā skolēniem palīdzēt to apgūt. Apvienojot abus šos aspektus, projektam „Mācītspēks” ir liels potenciāls, lai Latvijas skolas papildinātu ar lietpratīgiem skolotājiem, ko gaida gan izglītības sistēma, gan skolēni.” Maija Kokare, Rīgas Angļu ģimnāzijas direktore
Jauno skolotāju izglītības projekta „Mācītspēks” mērķis ir spējīgu un motivētu dažādu jomu profesionāļu piesaiste skolotāja darbam, nodrošinot nepieciešamo izglītību un praktiskās mācības. Projekta „Mācītspēks” ietvaros tiks sniegta iespēja 100 atlasītiem kandidātiem viena studiju gada laikā iegūt pedagoga kvalifikāciju un otra gada laikā turpināt profesionāli pilnveidoties, lai kļūtu par skolotāju kādā no Latvijas skolām. Vairāk par projektu un pieteikšanās procesu: https://macitspeks.lv.